Continueren tevredenheid over onze publieksdienstverlening in het verbouwde Gemeenteplein.
Zorgen voor een gestroomlijnde integratie van klantstromen van Werkplein in het stadhuis.
Aandacht hebben voor de vraag achter de vraag en bieden van maatwerk waar dat kan en nodig is.
Huidige kwaliteitsniveau dienstverlening behouden via elk kanaal (telefoon, balie, website, sociale media).
Voortzetten gastvrijheid en veiligheid in het nieuwe Gemeenteplein.
Meer digitale dienstverlening bieden: uitbreiden e-formulieren, Mijn Overheid.nl, communicatie via sociale media, web-care.
Voortzetten van de gefaseerde invoering van het zaaksysteem, waarmee een integraal klantbeeld kan worden gevormd zodat we de stad en de inwoners beter van dienst kunnen zijn.
Bij het beoordelen van vergunningaanvragen wordt gezocht naar de mogelijkheden om de aangevraagde activiteiten te vergunnen. De focus ligt op het zoeken naar wegen en oplossingen om binnen de wet, rekening houdend met de wensen van de aanvrager en omgeving, de activiteiten mogelijk te maken.
Bestuurlijke producten 2017
Bestuurlijk product
Jaartal
Kwartaal
Evaluatieverslag vergunningverlening, toezicht en handhaving Purmerend
Jaarlijks
1e
Uitvoeringsprogramma vergunningverlening, toezicht en handhaving Purmerend