MENU
PDF Opties

Wat gaan we daarvoor doen

  • Continueren tevredenheid over onze publieksdienstverlening in het verbouwde Gemeenteplein.
  • Zorgen voor een gestroomlijnde integratie van klantstromen van Werkplein in het stadhuis.
  • Aandacht hebben voor de vraag achter de vraag en bieden van maatwerk waar dat kan en nodig is.
  • Huidige kwaliteitsniveau dienstverlening behouden via elk kanaal (telefoon, balie, website, sociale media).
  • Voortzetten gastvrijheid en veiligheid in het nieuwe Gemeenteplein.
  • Meer digitale dienstverlening bieden: uitbreiden e-formulieren, Mijn Overheid.nl, communicatie via sociale media, web-care.
  • Voortzetten van de gefaseerde invoering van het zaaksysteem, waarmee een integraal klantbeeld kan worden gevormd zodat we de stad en de inwoners beter van dienst kunnen zijn.
  • Bij het beoordelen van vergunningaanvragen wordt gezocht naar de mogelijkheden om de aangevraagde activiteiten te vergunnen. De focus ligt op het zoeken naar wegen en oplossingen om binnen de wet, rekening houdend met de wensen van de aanvrager en omgeving, de activiteiten mogelijk te maken.

Bestuurlijke producten 2017

Bestuurlijk product

Jaartal

Kwartaal

Evaluatieverslag vergunningverlening, toezicht en handhaving Purmerend

Jaarlijks

1e

Uitvoeringsprogramma vergunningverlening, toezicht en handhaving Purmerend

Jaarlijks

4e

Legesverordening

Jaarlijks

4e